0 264 277 2007
KURUMSAL KİMLİK
KURUMSAL KİMLİKBir şirketin kendisini temsil etme biçimlerinin bütününe Kurumsal Kimlik adı verilir. Şirketin kendisini temsil ederken nasıl algılanacağına yön veren aktivitelerin tamamı ise kurumsal kimlik sürecidir.
 
Şirket ismi, alt şirket isimleri, semboller (logo), temel harf karakterleri, tercih edilecek renkler bir şirketin görsel iletişim sistemini oluşturan temel malzemelerdir.
 
Kurumsal kimlik çalışması sırasında oluşturulan tasarımlar, logolar, renkler, ölçüler ve bunların kullanım yönergeleri bir rapor halinde ve size teslim edilir. Daha sonra yapacağınız baskı ve tasarım çalışmaları bu rapordaki özelliklere göre tasarlanır.
 
Kurumsal Kimlik nelerden oluşur?
 
Kurumsal kimlik çalışması içerisinde şu içerikler yeralır.
 
Antetli Kağıt
Kartvizit
Broşür
Bloknot
Cepli Dosya
Etiket
Fatura
Kaşe
Katalog
Küpnot
Kurumsal Kimlik
Magnet
Sertifika
Sevk İrsaliyesi
Sürekli Form
Tahsilat Makbuzu
Takvim
Zarf

Kurumsal Kimlik araçlarının üretimi temel olarak iki bölüme ayrılabilir;
 
- İnternet ortamında (web sitesi, e-mail) kullanılacak malzemeler 
- Matbaa (antetli kağıt, zarf, karvizit, katalog, broşür, klavuz vb.) ve Serigrafi (kalem ve anahtarlık baskıları gibi promosyona yönelik) malzemeleri

BİZE ULAŞIN

E-BÜLTEN ÜYELİK

Copyright © 2024. ALMEDIA Reklam ve Matbaacilik
bilgi@almedia.com.tr0 264 277 2007